Dr. Fatoş Karahasan, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Dijital Pazarlama dersleri vermektedir. 14 yıl uluslararası reklam şirketlerinde tepe yöneticilik yaptıktan sonra, yönetim danışmanı olarak yerli ve yabancı kuruşların reklam ajans konkurları, ürün lansmanları, ürün stratejileri ve araştırma projelerinde yer almaktadır. Uzun yıllar Milliyet gazetesinde, Tempo ve Capital dergilerinde yazıları yayımlanan Fatoş Karahasan, Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur? Taşlar Yerinden Oynarken, Dijital Pazarlamanın Kuralları, Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları, Açılın Gençler Geliyor, Gençlerde Finansal Okuryazarlık, Kadın Kadının Kurdu mudur? Kim Demiş? başlıklı altı kitabın yazarıdır. Yazdığı altı kitap dışında, aralarında “Siyasetin Pazarlaması”nın da bulunduğu çok sayıda kitaba katkıda bulunmuş, “Reklamcılık ve Siyasi Pazarlama” konularında iki kitabı Fransızcadan dilimize kazandırmıştır. Pazarlama, iletişim ve yönetim konularında konuşmalar yapmakta ve eğitimler düzenlemekte, ayrıca, önemli konferanslarda moderatörlük ve konferans başkanlığı görevlerini üstlenmektedir. INSEAD’ın “Blue Ocean Strategy Practioner” sertifikası sahibi olan Karahasan, İnovasyona yönelik Mavi Okyanus Stratejisi konusunda da eğitim ve danışmanlık hizmeti vermekte, gündemi izleyen makaleler kaleme aldığı Dünya, Start Up ve cnnturk.com’ da köşe yazarlığı yapmaktadır. İngilizce, Fransızca, İtalyanca ve Almanca bilen Fatoş Karahasan, Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK) üyesidir.