Kitap Hakkında:
"Bu kitap sadece 'iş'i değil, yeryüzünün kendine gülebilen yegâne mahlukatı reklamcıları anlatıyor."
Farz edin ki Muhammed Ali kariyer danışmanınız oldu, Bill Clinton yıldız olma tüyoları verdi, en kıymetli müşterinizin en büyük rakibinin ürününü kullanırken yakalandınız, ABD başkanına yalan söylediniz, kendi karınızı işten kovdunuz...
"İşin Komik Yanı"nda geçen öyküler gerçektir. Her biri, Allen Rosenshine'ın dünyanın en büyük reklam şirketlerinden BBDO'da geçen kırk yılından süzülmüştür. Allen Rosenshine, kitabının başrollerini George W. Bush, Michael Jackson, Marlon Brando, Frank Sinatra, Henry Kissinger, Rudy Giuliani, Luciano Pavarotti, Lionel Richie, para babaları, holding patronları, mafya mensupları, muhtelif süperstar ve adının açıklanmasını istemeyen kişilerle paylaşmaktadır. Bu kitapta, kırk yıllık reklam devinin itirafları, kusurları ve gün yüzü görmemiş anıları vardır.