Yeni Dalgaları Aşmak
Paylaşım:
Yeni Dalgaları Aşmak
Bu Kitabı Satın Alın

Kitap Künyesi:

Barkod: 9786258474329

Sayfa Sayısı: 656

Ebat: 13.6 x 21 cm

Yayın Tarihi: Aralık 2022

Kategori: Araştırma - İnceleme

Ön Okuma

Kitap Hakkında:

Yeni Dalgaları Aşmak: “Değişen dünya düzeni” için bir yol haritası

Ünlü trend analisti Marian Salzman’ın dediği gibi; “Dünya kökten değişti”. Pandemiyle birlikte 2020’den bu yana hayatın her alanında daha önce eşi görülmemiş büyüklükte bir dönüşüm yaşanıyor. Krizlerin ardı arkası kesilmiyor. Stanford Üniversitesi öğretim üyesi ve gelecek bilimi teorisyeni Francis Fukuyama, içinde bulunduğumuz ortamı, “Dünya, siyasi belirsizliğin bu denli büyük olduğu başka bir dönem yaşamamıştı” cümlesiyle tanımlıyor.

Oluşan belirsizlik ve kaos ortamında ilerleyebilmek için yol haritalarına ihtiyaç var. Konuyla ilgili yapılan araştırmaları derleyen ve küresel analistlerin yorumları yanında Türkiye’den 100’ü aşkın fikir önderinin bakış açılarını bir araya getiren Yeni Dalgaları Aşmak kitabı bu ihtiyaca cevap vermek amacıyla hazırlandı.

• Yaşanan krizlerden neler öğrenildi? • Küresel dengeler nasıl olacak? • Dijitalleşme neler getiriyor? • İş dünyasında neler değişiyor? • Pazarlama iletişiminin yeni eko-sistemi nasıl gelişiyor? • Metaverse nasıl gelişiyor? • Şirketler ve markalar yeni dünya düzenine nasıl ayak uydurabilecek? • Türkiye’yi yakın gelecekte neler bekliyor? • Fırsatlar ve tehditler neler? • Yeni krizlere hazır olmak için neler yapmalı?

Bu sorulara cevap arayan Yeni Dalgaları Aşmak, “Değişen Dünya Düzeni” üzerine önemli ipuçları sunarken, dünyayı ve Türkiye’yi gelecekte nelerin beklediği hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere ışık tutacak içgörüler içeriyor ve geleceğe hazırlanmak için eşsiz bir kaynak sunuyor.

Kitap Hakkında:

Yeni Dalgaları Aşmak: “Değişen dünya düzeni” için bir yol haritası

Ünlü trend analisti Marian Salzman’ın dediği gibi; “Dünya kökten değişti”. Pandemiyle birlikte 2020’den bu yana hayatın her alanında daha önce eşi görülmemiş büyüklükte bir dönüşüm yaşanıyor. Krizlerin ardı arkası kesilmiyor. Stanford Üniversitesi öğretim üyesi ve gelecek bilimi teorisyeni Francis Fukuyama, içinde bulunduğumuz ortamı, “Dünya, siyasi belirsizliğin bu denli büyük olduğu başka bir dönem yaşamamıştı” cümlesiyle tanımlıyor.

Oluşan belirsizlik ve kaos ortamında ilerleyebilmek için yol haritalarına ihtiyaç var. Konuyla ilgili yapılan araştırmaları derleyen ve küresel analistlerin yorumları yanında Türkiye’den 100’ü aşkın fikir önderinin bakış açılarını bir araya getiren Yeni Dalgaları Aşmak kitabı bu ihtiyaca cevap vermek amacıyla hazırlandı.

• Yaşanan krizlerden neler öğrenildi? • Küresel dengeler nasıl olacak? • Dijitalleşme neler getiriyor? • İş dünyasında neler değişiyor? • Pazarlama iletişiminin yeni eko-sistemi nasıl gelişiyor? • Metaverse nasıl gelişiyor? • Şirketler ve markalar yeni dünya düzenine nasıl ayak uydurabilecek? • Türkiye’yi yakın gelecekte neler bekliyor? • Fırsatlar ve tehditler neler? • Yeni krizlere hazır olmak için neler yapmalı?

Bu sorulara cevap arayan Yeni Dalgaları Aşmak, “Değişen Dünya Düzeni” üzerine önemli ipuçları sunarken, dünyayı ve Türkiye’yi gelecekte nelerin beklediği hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere ışık tutacak içgörüler içeriyor ve geleceğe hazırlanmak için eşsiz bir kaynak sunuyor.

Yazar Hakkında:

Dr. Fatoş Karahasan, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Dijital Pazarlama dersleri vermektedir. 14 yıl uluslararası reklam şirketlerinde tepe yöneticilik yaptıktan sonra, yönetim danışmanı olarak yerli ve yabancı kuruşların reklam ajans konkurları, ürün lansmanları, ürün stratejileri ve araştırma projelerinde yer almaktadır. Uzun yıllar Milliyet gazetesinde, Tempo ve Capital dergilerinde yazıları yayımlanan Fatoş Karahasan, Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur? Taşlar Yerinden Oynarken, Dijital Pazarlamanın Kuralları, Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları, Açılın Gençler Geliyor, Gençlerde Finansal Okuryazarlık, Kadın Kadının Kurdu mudur? Kim Demiş? başlıklı altı kitabın yazarıdır. Yazdığı altı kitap dışında, aralarında “Siyasetin Pazarlaması”nın da bulunduğu çok sayıda kitaba katkıda bulunmuş, “Reklamcılık ve Siyasi Pazarlama” konularında iki kitabı Fransızcadan dilimize kazandırmıştır. Pazarlama, iletişim ve yönetim konularında konuşmalar yapmakta ve eğitimler düzenlemekte, ayrıca, önemli konferanslarda moderatörlük ve konferans başkanlığı görevlerini üstlenmektedir. INSEAD’ın “Blue Ocean Strategy Practioner” sertifikası sahibi olan Karahasan, İnovasyona yönelik Mavi Okyanus Stratejisi konusunda da eğitim ve danışmanlık hizmeti vermekte, gündemi izleyen makaleler kaleme aldığı Dünya, Start Up ve cnnturk.com’ da köşe yazarlığı yapmaktadır. İngilizce, Fransızca, İtalyanca ve Almanca bilen Fatoş Karahasan, Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK) üyesidir. Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası

Doğan Kitap Tarafından Yayımlanan Diğer Eserleri:

  • Doğan Holding
  • Doğan Kitap
Doğan Yayınları Copyright © 2022 | Tasarım ve Uygulama: Carbon Interaktif