Sürüden Ayrılmak
Paylaşım:
Sürüden Ayrılmak
Çeviren: Yeşim Seber
Bu Kitabı Satın Alın

Kitap Künyesi:

Barkod: 9786050906035

Sayfa Sayısı: 244

Ebat: 14 x 23 cm

Yayın Tarihi: Nisan 2012

Kategori: Araştırma - İnceleme

Kitap Hakkında:

İnovasyon üstadı Bilal Kaafarani ile dünyaca ünlü strateji danışmanı Jane Stevenson’ın birlikte kaleme aldıkları “Sürüden Ayrılmak” Türk iş dünyasıyla buluşuyor İnovasyonla başarıyı yakalamanın sırları İnovasyonla başarıyı yakalamak için “sürüden ayrılmanız” gerekiyor! İnovasyon liderliği alanının öncülerinden Bilal Kaafarani ile dünyanın önde gelen strateji danışmanlarından Jane Stevenson’ın birlikte yazdıkları Sürüden Ayrılmak adlı kitapta, piyasadaki diğer örneklerden neden ve nasıl ayrılmak gerektiği, kurumsal ve bireysel başarı örnekleriyle anlatılıyor. 50’si CEO olmak üzere dünyadaki dev şirketlerin üst düzey yöneticileriyle yapılan görüşmeleri temel alan kitap, devrim niteliğindeki inovasyonlara ve bunları destekleyip geliştiren liderlere benzersiz bir bakış açısı getiriyor. Diğerlerinden farklılaşarak yaratılan inovasyonun, sürdürülebilir büyümeyi gerçekleştirebilmek ve şirketlere değer kazandırmak için benzersiz bir strateji olduğunu öne süren yazarlar, inovasyonlara öncülük eden firmaların ve bunları destekleyen liderlerin deneyimlerini örnek göstererek ortaya koydukları tezi destekliyorlar. İnovasyon temelinde iş dünyasına yeni bir vizyon sunan Sürüden Ayrılmak, bu alandaki başarının farklı türlerinin nasıl hayata geçirebileceğini anlatırken, sadece inovasyon prensiplerini belirlemekle kalmıyor, sürdürülebilir büyümenin yolunu da gösteriyor. Ayrıca “İnovasyon için ne tür bir liderlik gerekiyor?” sorusunun yanıtını da veriyor; Benjamin Franklin, Henry Ford gibi tarihi inovasyon liderlerinin başarı öykülerini aktarıyor. Kaafarani ile Stevenson’ın ortak deneyim ve gözlemlerini yansıtan kitap, yaratmaya dair bir mesele olduğu kadar risk yönetimiyle de ilişkili olan inovasyon kavramını dört kategoride ele alıyor: Dönüşümsel inovasyon, kategori inovasyonu, pazar inovasyonu ve operasyonel inovasyon. Global iş dünyası içinde giderek ön plana çıkan bu alanda Skype’den Emirates’e Apple’dan Estée Lauder’a kadar farklı kuruluş ve sektörlerden başarı hikâyeleri Türk işadamlarına nasıl bir lider olmaları gerektiği konusunda çok önemli ipuçları veriyor. İş dünyasıyla ilgili herkes için ilgi çekici ve zihin açıcı bir çalışma.

Kitap Hakkında:

İnovasyon üstadı Bilal Kaafarani ile dünyaca ünlü strateji danışmanı Jane Stevenson’ın birlikte kaleme aldıkları “Sürüden Ayrılmak” Türk iş dünyasıyla buluşuyor İnovasyonla başarıyı yakalamanın sırları İnovasyonla başarıyı yakalamak için “sürüden ayrılmanız” gerekiyor! İnovasyon liderliği alanının öncülerinden Bilal Kaafarani ile dünyanın önde gelen strateji danışmanlarından Jane Stevenson’ın birlikte yazdıkları Sürüden Ayrılmak adlı kitapta, piyasadaki diğer örneklerden neden ve nasıl ayrılmak gerektiği, kurumsal ve bireysel başarı örnekleriyle anlatılıyor. 50’si CEO olmak üzere dünyadaki dev şirketlerin üst düzey yöneticileriyle yapılan görüşmeleri temel alan kitap, devrim niteliğindeki inovasyonlara ve bunları destekleyip geliştiren liderlere benzersiz bir bakış açısı getiriyor. Diğerlerinden farklılaşarak yaratılan inovasyonun, sürdürülebilir büyümeyi gerçekleştirebilmek ve şirketlere değer kazandırmak için benzersiz bir strateji olduğunu öne süren yazarlar, inovasyonlara öncülük eden firmaların ve bunları destekleyen liderlerin deneyimlerini örnek göstererek ortaya koydukları tezi destekliyorlar. İnovasyon temelinde iş dünyasına yeni bir vizyon sunan Sürüden Ayrılmak, bu alandaki başarının farklı türlerinin nasıl hayata geçirebileceğini anlatırken, sadece inovasyon prensiplerini belirlemekle kalmıyor, sürdürülebilir büyümenin yolunu da gösteriyor. Ayrıca “İnovasyon için ne tür bir liderlik gerekiyor?” sorusunun yanıtını da veriyor; Benjamin Franklin, Henry Ford gibi tarihi inovasyon liderlerinin başarı öykülerini aktarıyor. Kaafarani ile Stevenson’ın ortak deneyim ve gözlemlerini yansıtan kitap, yaratmaya dair bir mesele olduğu kadar risk yönetimiyle de ilişkili olan inovasyon kavramını dört kategoride ele alıyor: Dönüşümsel inovasyon, kategori inovasyonu, pazar inovasyonu ve operasyonel inovasyon. Global iş dünyası içinde giderek ön plana çıkan bu alanda Skype’den Emirates’e Apple’dan Estée Lauder’a kadar farklı kuruluş ve sektörlerden başarı hikâyeleri Türk işadamlarına nasıl bir lider olmaları gerektiği konusunda çok önemli ipuçları veriyor. İş dünyasıyla ilgili herkes için ilgi çekici ve zihin açıcı bir çalışma.

Yazar Hakkında:

Korn/Ferry International’da Yönetim Kurulu ve CEO Hizmetleri’nde başkan yardımcısı görevinde bulunmaktadır. BusinessWeek tarafından “Dünyanın En Etkili 100 Arama Danışmanı”ndan biri olarak gösterilen Jane Stevenson inovasyon liderliği alanının öncülerinden ve inovasyon ile genel yönetim trendleri ve konularındaki danışmanlığına başvurulan bir isimdir. Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası

Yıldız Holding Global İnovasyon Grup Başkanı ve North Star İnovasyon Şirketi’nin Yönetim Kurulu başkan yardımcısıdır. Aynı zamanda, beslenme bilimiyle ilgili, özellikle Türkiye’de ve komşu bölgelerde, kamudaki bilinci artırma amacıyla 2009 yılında kurulan Sabri Ülker Gıda Araştırmaları Vakfı’nın (GAV) Bilim Kurulu üyesidir. Bilal Kaafarani, Yıldız Holding şirketlerindeki değer zincirine inovatif düşünceyi yerleştirmek için liderlik yapmaktadır. Buna ilaveten, tüketici talepleri doğrultusunda yeni kategoriler oluşturmak için tüm paydaşlarla çalışmaktadır. Kaafarani global inovasyon yöneticisi olarak P&G, Kraft, FritoLay, Pepsico International ve Coca-Cola’da çalıştı. Kaafarani’nin liderliğinde geliştirilen ana inovasyon platformları arasında Coca-Cola’nın çığır açan Freestyle içecek ekipmanı, Glaceau’nun Vitamin Water’ın uluslararası açılımı, Maid Supermilky Pulpy, Simply Orange’ın yeni meyve suyu ürünleri, Frito Lay’s’in Cheetos, Doritos ve Ruffles ürünlerinde doymuş yağ kullanımı yerine oleik yağlara (ayçiçeği yağı) geçişi, Sensations, Artesana ve Sun Chips ürünlerinin geliştirilmesi; Kraft Natural Cheese, Jell-O, TANG, Philadelphia Cream Cheese, Toblerone, Milka ve Altoids gibi markalarda pazar inovasyonları ve “Kraft Free” etiketi altında çok başarılı yağsız birçok ürünle kategori inovasyonunu sayabiliriz. Bilal Kaafarani, Jane Stevenson ile beraber Sürüden Ayrılmak: Büyük Liderler Sürdürülebilir Büyümeyi Yakalayan İnovasyonu Nasıl Yaratırlar? adlı kitabı yazdı. Bilal Kaafarani aynı zamanda BusinessWeek tarafından “25 İnovasyon Üstadı” arasında gösterildi ve dünyadaki en iyi markalardan bazılarıyla çalışma, birçok liderlik ve şirket kültürünü deneyimleme imkânına sahip oldu. Bilal Kaafarani 2008 yılında Wayne State Üniversitesi’nin Mühendislik Fakültesi onur listesine girdi. Akademik başarılarına ek olarak, gıda sektörü teknolojileriyle ilgili birçok çığır açan patente sahiptir. Kentucky eyaletinin Louisville şehrinde 1961 yılında kurulan, Amerika’nın bireylere ve kurumlara sağlık sigortası hizmetleri veren en büyük şirketi Humana Corporations’ın İnovasyon Danışma Kurulu’nda görev almıştır. Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası

  • Doğan Holding
  • Doğan Kitap
Doğan Yayınları Copyright © 2022 | Tasarım ve Uygulama: Carbon Interaktif