Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama
Paylaşım:
Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama
Bu Kitabı Satın Alın

Kitap Künyesi:

Barkod: 9786051112299

Sayfa Sayısı: 252

Ebat: 14 x 23 cm

Yayın Tarihi: Haziran 2009

Kategori: Araştırma - İnceleme

Kitap Hakkında:

Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı, oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor. Kitabın ana fikri: Yeni medya, pazarlama açısından ne kadar büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konuşmak yerine tüketiciyle konuşmayı başarmaktır.

Kitap Hakkında:

Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı, oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor. Kitabın ana fikri: Yeni medya, pazarlama açısından ne kadar büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konuşmak yerine tüketiciyle konuşmayı başarmaktır.

Yazar Hakkında:

Lisans eğitimini Koç Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamladıktan sonra yüksek lisans ve doktora derecelerini Amerika Birleşik Devletleri’nde University of Pennsylvania, Annenberg School for Communication’dan aldı. 2006-2007 yılları arasında, ABD’de pazar araştırma sektöründe çalıştı; USA TODAY, Johnson&Johnson, Chase Bank One gibi kurumlara pazarlama stratejisi, marka bilinirliği ve çevrimiçi pazarlama konularında araştırma ve danışma hizmetleri verdi. Eylül 2007’den beri Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nde yardımcı doçent olarak görev yapan Lemi Baruh, yeni medya teknolojileri ve politika, özel yaşam ve iletişim psikolojisi dallarında araştırma yapıyor. Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası

Müberra Yüksel, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi’nde siyasetbilimi alanında, doktorasını 1989 yılında New York Eyalet Üniversitesi’nde (SUNY-Binghamton) tamamladı. 1991-1995 arasında Bilkent Üniversitesi’nde Siyasetbilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nde yardımcı doçent olarak çalıştı. 1997-2004 arasında pazar araştırmaları ve danışmanlık yaptı. 1998-2001 yılları arasında Bilgi Üniversitesi’nde Executive MBA Programı’nda insan kaynakları yönetimi dersleri verdi. 2004 yılında Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi’ne katılan Müberra Yüksel, insan kaynakları, örgütsel kültür ve çatışma yönetimi konularında pek çok makalenin yanı sıra İnsan Kaynakları Çağında Eğitim Yönetimi adlı kitabın da yazarıdır. Yazarın Sayfası Yazarın Sayfası

  • Doğan Holding
  • Doğan Kitap
Doğan Yayınları Copyright © 2022 | Tasarım ve Uygulama: Carbon Interaktif